Recenzja Windows 10 Zmiany i Nowości

Recenzja Windows 10: Pierwsze Wrażenia - Zmiany i Nowości



Dokładna Premiera Windows 10 miała miejsce 29 lipca 2015.Przedtem dla testerów była dostępna wersja deweloperska dla uczestników programu Windows Insider,którzy dostali system za darmo

Na swoim kanale wrzucałem sporo filmów z werji przedpremierowej na których wyjaśniałem bierzące zmiany oraz ukazywałem jak prezentuje się system oraz tworzyłem filmiki z instalacją tego systemu.Jednak zostańmy przy czasie teraźniejszym gdzie pokazuje jak wygląda finalna wersja najnowszego Windows 10

Czy jest to godny następca Windows XP i Windows 7  zdecydujcie sami.


Jak widać na recenzji pokazałem sporo dotychczasowych zmian oraz udogodnień jakie pojawiły się w nowym Windows 10 pojawiła się nowa przeglądarka,wiele pulpitów powrócił przycisk menu start.
Także można zmieniać wysokośc menu oraz pozostały z nami kafelki znane z Windows 8
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tym systemem to przygotowałem dla was playliste


[źródło]



0 Comments: