Kursy YouTube

W poprzednim roku a dokładnie od Listopada do Grudnia trwały kursy YouTube.Były to kursy online z zakresu produkcji filmów wideo. na które dostałem zaproszenie.Kursy były nadawane ze studia YouTube z Londynu i trwały jedną godzinę w odstępie cotygodniowym Wysyłając chęć uczestnictwa w kursach za pomocą specjalnego formularza,każdy partner YouTube mógł w nich uczestniczyć.Kurs był w formie Live-Streamu z możliwością komunikacji z innymi uczestnikami streamu.W tym roku również dostałem powiadomienie o następnym kursie lecz tym razem z zakresu budowania zaangażowania widzów.Myślę,że i tym razem zdobyte informacje będę mógł wykorzystać w działalności na YouTube i zdobędę znowu bezcenną wiedzę.

Kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę,a by go otrzymać trzeba wstawić się na kurs o określonej godzinie i oglądnąć go do końca.Ostatnio były to 4 sesje jednogodzinne.Po ostatnim kursie na gmaile uczestników YouTube przesyłał test sprawdzający wiedzę i każdy kto odpowiedział poprawnie na wszystkie pytania otrzymywał w ciągu kilku dni email z załącznikiem potwierdzającym ukończenie kursu czyli po poprawnym wypełnieniu testu przychodził do nas email z testem końcowym.YouTube wszystkie swoje streamy udostępnił do oglądnięcia ponownie a także udostępnił je osobom,które nie dostały powiadomienia o kursie lub je opuściły.Załącznik wyglądał oto tak


Kiedy podołaliśmy i dzięki zdobytej wiedzy na kursach udało się nam odpowiedzieć na pytania otrzymywaliśmy w ciągu tygodnia potwierdzenie ukończenia kursuKursy dotyczyły podstawy umieszczania oświetlenia,umiejscowienia mikrofonu w odpowiedniej odległości i pod odpowiednim kątem nachylenia i ogólnych zasad nagrywania dźwięku a także można było się dowiedzieć o trójpunktowym systemie oświetlenia oraz o typach światła.Można było zdobyć wiedzę z zakresu kinematografii oraz oszczędnej produkcji filmów,oraz o przeróżnych konwencjach wizualnych.Byłem zadowolony z uczestnictwa na kursach i cieszy mnie to iż zespół YouTube organizuje kursy na których partnerzy mogą zdobyć bezcenną wiedzę,którą mogą wykorzystać zdobytą wiedzę w przyszłości.A teraz zamieszczam zrzut ekranu jaki przyszedł na moją skrzynkę email świadczący o ukończeniu kursu.Myślę,że i tym razem uda mi się zdobyć następne potwierdzenie tegorocznych kursów,a z pewnością nie będzie to ostatni kurs YouTube



Tak wygląda email od Google,który dostałem a w tym roku dotarła do mnie informacja o następnym kursie.Jak widać YouTube stara się pomagać,by materiały tworzone były co raz lepsze i o lepszej jakości oraz by były po prostu profesjonalnie przygotowywane







Wypełniłem już formularz rejestracyjny na następny kurs YouTube.Jeśli i tym razem uda mi się uzyskać potwierdzenie ukończenia kursu również umieszczę zrzut ekrany i podzielę się informacjami
i zdobytą wiedza na kursach.Niektóre informacje możecie przeczytać na zrzucie ekranu po lewej stronie tuż obok tekstu.I tym razem dzięki kursowi zdobędę przydatne wskazówki i co raz bardziej rosnąć na Polskim YouTube.



Tak jak poprzednim razem udało mi się otrzymać potwierdzenie ukończenia kursu.Dzięki temu każdy uczestnik mógł dowiedzieć się wielu przydatnych i interesujących rzeczy a po wypełnieniu testu sprawdzającego wiedzę otrzymałem potwierdzenie,które zamieszczam poniżej.Czekam na następne szkolenia od YouTube i również chętnie wezmę w nich udział.Mam nadzieję,że jeszcze w tym roku otrzymam powiadomienie o następnym kursie YouTube,które również mnie zaciekawi.


                            [Potwierdzenie Ukończenia Kursu]









1 komentarz: